Saltear al contenido principal

Un llibre de dones

Realizado para la Xarxa de Dones Emprenedores de Esplugues de Llobregat (Barcelona)

Año: 2017

Nº páginas: 106

Ser dona no és fàcil. Sovint sentim que el món no acaba de deixar-nos volar com nosaltres desitgem, tot i estant impacients per demostrar tan alt on podem arribar.
En aquest camí, de vegades llarg i no sempre de color de rosa, trobaràs portes que es tanquen i nestres (moltes) que s’obriran. Va ser una d’aquestes nestres la que va fer que, per a moltes dones, aquest camí no tan rosa es tenyís de fúcsia. D’un fúcsia que amagava darrere a un grup de dones que un dia van decidir emprendre una xarxa de suport mutu entre elles, i les que vindrien després. Set anys de treball, companyerisme, de solidaritat, de suport, d’alegria, construeixen el que és avui la Xarxa de Dones Emprenedores: aquest lloc on tantes hem trobat suport professional i personal en altres dones, que ja són companyes i amigues.
Avui, moltes d’elles escrivim aquest llibre, que recull les nostres experiències, reflexions i allò que volem compartir amb aquells que decideixin submergir-se per una estona en aquesta atmosfera fúcsia.

Ser mujer no es fácil. A menudo sentimos que el mundo no acaba de dejarnos volar como nosotras deseamos aun estando impacientes por demostrar lo alto que podemos hacerlo.
En este camino, a veces largo y no siempre de color de rosa, encontrarás puertas que se cierran y ventanas (muchas) que se abrirán. Fue una de esas ventanas la que hizo que, para muchas mujeres, ese camino no tan rosa se tiñese de fucsia. De un fucsia que escondía detrás a un grupo de mujeres que un día decidieron emprender una red de apoyo mutuo entre ellas, y las que vendrían después. Siete años de trabajo, compañerismo, de solidaridad, de apoyo, de alegría, construyen lo que es hoy la Xarxa de Dones Emprenedores: ese lugar donde tantas hemos encontrado apoyo profesional y personal en otras mujeres, que ya son compañeras y amigas.
Hoy, muchas de ellas, escribimos este libro, que recoge nuestras experiencias, reflexiones y aquello que queremos compartir con aquellos que decidan sumergirse por un rato en esta atmósfera fucsia.

Close search

Carrito

Volver arriba